08.04.2016

TimoCom på Multimodal 2016

Bli personlig kjent med Europas største transportplattform

Erkrath, Tyskland, 08.04.2016. Gode nyheter for produsenter og distributører. TimoCom, Europas største transportplattform, deltar på messen Multimodal 2016 i Birmingham. Siden TimoCom ga tilgang til bedrifter fra industri og handel i 2015, har mange av dem begynt å bruke plattformen for å gjøre arbeidsflyten mer effektiv og komfortabel. Med TimoCom får de tilgang til et logistikknettverk med 36 000 kontrollerte bedrifter med over 110 000 brukere totalt. Både nasjonale og internasjonale frakt- og lasteromstilbud ligger vanligvis bare online i noen få minutter før de tas hånd om.

TimoCom er en lønnsom løsning for alle som deltar i transportkjeden og for bedrifter innen industri og handel. I tillegg til en sikkerhetssjekk av kunder og rask fordeling av frakt og lasterom, bør en profesjonell og pålitelig transportplattform også ha en trackingløsning med alle de vanligste telematikksystemene integrert. På den måten kan kunder fra industri og handel til enhver tid holde seg oppdatert om hvor transporten befinner seg, helt frem til målet. "TimoCom tilbyr en slik trackingfunksjon. Det er samtidig en del av det store sikkerhetsnettet TimoCom har opprettet for å beskytte kundene", forklarer Maria Toft Madsen, TimoComs Country Manager for Northern Europe og deltaker på TimoComs delegasjon på Multimodal-messen. "Vi gleder oss til vårt første besøk på Multimodal-messen og til å kunne vise frem hva TimoCom har å tilby." På spørsmål om hvorfor TimoCom er til stede på Multimodal, har Toft Madsen et enkelt svar: Ingen kommunikasjonsmidler kan erstatte en personlig samtale. Det kan vi bare si oss enige i. Besøk Multimodal 2016 fra 10.til 12. mai, og ta turen innom TimoComs stand 1204 i hall 3/3A.

Register for Multimodal 2016 gratis her.