24.06.2016

TimoComs anbudsfunksjon beholder BME-kvalitetsmerket

Utmerkelse for langsiktige transportoppdrag

Erkrath, Tyskland, 24.06.2016 – TimoComs online-anbudsfunksjon ble den 24.06.2016 igjen tildelt kvalitetsmerket “Fraktinnkjøp” av selskapet BMEnet GmbH, som er en del av den tyske organisasjonen BME (Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik). For fjerde gang på rad besto den nettbaserte anbudsfunksjonen kvalitetskontrollen til fagforbundet. TimoCom Soft- und Hardware GmbH er dermed fortsatt et sertifisert foretak innen “programvare og plattform” – et tydelig kvalitetsbevis for transportplattformen.

Regelmessige fraktanbudsutskrivelser og merverdi
På TimoComs transportplattform kan selskaper med fraktgods og speditører legge ut langsiktige transportoppdrag til transportfirmaer over hele Europa. På denne måten kan de nå ut til et logistikknettverk med over 36 000 kontrollerte bedrifter. Med regelmessige transportavtaler oppnår TimoComs kunder flere forretningsmuligheter, mer sikkerhet under planleggingen og mer effektiv utnyttelse av fraktkapasiteten. Dessuten er anbudsplattformen et nyttig instrument for å finne prisene i markedet og foreta sine egne analyser. Faste oppdrag bidrar også til kostnadseffektivitet og effektivitet i transportbransjen.

Kvalitetsmerket fra BMEnet er et tegn på kontrollerte kvalitetsstandarder
Hvis kvalitetstestene bestås, deler BMEnet GmbH ut kvalitetsmerket for integrative programvare- og plattformløsninger for optimalisering av innkjøp og logistikk. Kontrollen er basert på standardiserte og nøytrale kriterier med klart definerte krav. Etter fullført sertifisering bidrar kvalitetsstempelet til klarhet i markedet og skaper tillit ved valg av programvareprodusent.

Brukerne får sikkerheten av å anskaffe seg en programvare med kontrollerte kvalitetsstandarder. Og de premierte tilbyderne kan gi sine kunder et solid bevis for kvaliteten på sine produkter.