Fremragende: Legge ut transportanbud online med TimoCom

TC eBid® får på nytt BMEnet kvalitetsmerke

27.05.2015

Erkrath, 27.05.2015 TC eBid®, den europeiske anbudsplattformen for fraktoppdrag, har blitt tildelt kvalitetsmerket "Fraktinnkjøp" fra BMEnet GmbH, et datterselskap av tyske Bundesverband Materialwirtschaft, Einkauf und Logistik e.V. For tredje gang på rad besto TC eBid® i fjor kvalitetskontrollen til fagforbundet. Dermed er TimoCom Soft- und Hardware GmbH en sertifisert IT-leverandør innen "Programvare og plattform". Med anbudsplattformen har vareeiere, transportører og logistikkselskap muligheten til å avtale transportoppdrag i hele Europa.

TC eBid® nettverktøyet for mer kostnadseffektivitet
Hos TC eBid® legger produksjons- og handelsselskap samt transportører ut langvarige fraktoppdrag for transport for komplette laster eller dellaster. Med anbudsprogramvaren kan du potensielt nå 30 000 aktive og kontrollerte transportører fra hele Europa. Gjennom TC eBid® har TimoCom kunder muligheten til flere forretninger, mer sikkerhet ved planlegging og mer effektiv utnyttelse av transprotkapasiteten. I tillegg kan man unngå flaskehalser ved lasteromsknapphet. Den nettbaserte plattformen sørger også for kostnadseffektivitet og effektivitet i transportbransjen.

BMEnet kvalitetsstempel
Etter bestått kvalitetskontroll tildeler BMEnet GmbH kvalitetsstempelet for programvaren og plattformene. Kontrollen er basert på standardiserte og nøytrale kriteriekataloger med klart definerte krav. Etter fullført sertifisering skaper kvalitetsstempelet en markedstransparens og tillit ved valg av programvareprodusent.